Ученик основне школе „Кирило Савић“, Ненад Бојовић освојио је другу награду на музичком такмичењу под називом „Цовер фест“, који се одржавао од 9. до 11. децембра 2022. године у Лесковачком културном центру, а у полуфинале истог тамичења пласирала се и Лара Кимчетић, ученица петог разреда. Ученик седмог разреда Ненад Бојовић представљао је своју школу песмом „Ветар“ савремене композиторке Вере Миланковић, док је Лара Кимчетић певала народну песму „Густа ми магла паднала“. Ивањички ученици су изводили песме уз клавирску пратњу своје наставнице музичке културе Аните Пешић Ивковић, која их је за ово такмичење и припремала.
„Циљ фестивала је био да талентована деца, која немају прилику да покажу свој таленат, управо на Цовер Фест-у покажу шта умеју и знају. Певали су и свирали у слободној форми, па су се све различитости среле на једном месту. Имали смо професионално озвучење и осветљење и заиста је било задивљујуће. Иначе, конкуренција је била толико јака да је жирију требало више од два сата да донесе одлуку.“- изјавио је Саша Стевановић, директор фестивала за лесковачке новине ЈуГмедиа вести.
Први фестивал младих музичких извођача Цовер фест, оргаизовао је Међународни културни центар АРТ ЛЕНД, под покровитељством Министарства културе и информисања.
Фестивал је замишљен као пројекат у коме би учешће узели талентовани вокални и инструментални извођачи солисти као представници својих школа. Такмичење је оцењивао стручни жири састављен од компетентних музичара Лесковца и Србије, а такмичари су били подељени у три категорије:
И категорија – ученици од првог до четвртог разреда ниже музичке школе или основне школе;
ИИ категорија – ученици од петог до осмог разреда ниже музичке школе или основне школе;
ИИИ категорија – ученици од првог до четвртог разреда средње школе (гимназија, средња стручна школа, музичка школа, балетска школа).
ОШ „Кирило Савић“ из Ивањице може се похвалити не само освојеном наградом, већ и јединим представником у целом моравичком и златиборском округу. Наши такмичари су по први пут имали прилику да упореде своје умеће певања са певањем осталих такмичара (који чак похађају музичку школу), да процене квалитет певања других учесника, али и да доживе једно непоновљиво и незаборавно искуство, које ће их надахнути на путу развијања самосталности, музикалности, индивидуалности и слободи креативног изражавања, осећаја за лепо певање, али и објективности и одговорности приликом формирања критичког мишљења, као и неговања квалитетног музичког укуса.