Као начин реализације наставе у време ванредног стања на територији наше државе организована је настава на даљину.
У првим недељама наставе на даљину, ученици, наставници и родитељи суочили су се са низом тешкоћа.
Ученици су се питали да ли ће се снаћи, да ли ће знати да приступе онлине учионици, шта када је интернет веза преоптерећена, шта када имају истовремено часове са братом/сестром…
Наставници су се трудили да осмисле наставу која ће бити у складу са њиховим али и могућностима ученика са којима раде.Кроз додатно ангажовање су се потрудили да помогну ученицима у отклањању свих тешкоћа.
Родитељи су морали да ускладе своје обавезе са обавезама своје деце, да им помогну у организацији и разумевању градива.
Поред свих питања и недоумица, не смемо заборавити ни само ванредно стање због корона вируса, које нам само по себи улива забринутост и неизвесност.
Након седме недеље примене новог облика реализације наставе – наставе на даљину спровели смо анкетирање наставника, родитеља и ученика о учењу на даљину у новонасталим околностима.
Циљ анкете био је да добијемо повратну информацију, од наставника,ученика и родитеља ученика, да бисмо дошли до њихових искустава, запажања, примедби и у складу са њима унапредили наставу и учење на даљину.
У анкетирању је учествовало 44 наставника, 191 ученик и 174 родитеља. Заступљени су ученици свих разреда као и родитељи ученика свих разреда тако да можемо рећи да смо имали репрезентативан узорак. Кликните овде за цео текст